2014. augusztus 12., kedd

Sajnálom

Mit is mondhatnék nektek.. sajnálom.. bár nem sok érdeklődés mutattok a blog után de én se.. egyszerűen nem tudok vele foglalkozni.. Nem értem hogy miért de valamiéért nem jön az ihlet nem tudom írni.. most írhatnék egy nagy hosszú monológot de nem tudok még ezt se.. Sok dolog történt velem a nyáron jó és rossz egyaránt elhanyagoltam ezt a kis blogocskát pedig nem akartam egyszerűen utána már csak néztem a sorokat és nem tudtam hozzá mit írni fajt. Nem tudom titeket érdekel e még a blog vagy már csak azért vagytok rá felíratkozva mert nem tudjátok hogyan kell leíratkozni de én egyszer már magamba eldöntöttem befejezem.. ha nem is most de be fogom! Be fogom fejezni addig is nagyon nagyon hiányozni fogtok és szeretlek titeket. A blog ( ha nem is véglegesen) bezárja kapuit..


BLOGNYITÁSA: 2014 NOVEMBER 21

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése