2014. július 8., kedd

1. évad 6.rész~ Az Álom a Sárkány és a Patkány 2/2

Hát sziasztok...:) Itt a 6-ik fejezet második része is.. Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket mert be vallom el vagyok bizonytalanodva.. A mi nap kértem kritikát amit amúgy nagyon szépen köszönök..:) viszont egyik sor nagyon úgy mond szíven ütött "Hogy őszinte legyek, kicsit megijedtem, mikor megláttam, hogy Roxfortos-boszorkányos. Mostanában már ezek is elterjedtek a blogger világában, de ezenkívül még lehet egyedi." Amikor elkezdtem írni ezt a blogot akkor még csak egy Roxfortos blog volt.. és mostanra tényleg sokkal több van jó nem bánom meg semmi mert van olyan blog amit én is olvasok viszont egyre inkább azt látom, hogy azok  a blogok törnek fel és fel ezzel meg semmi.. Egy időben volt 5-6 megjegyzés most meg 1 jó igaz én nem a megjegyzésekre megyek és ha törik ha szakad ezt a blogot be fogom fejezni viszont egy kicsit bátoríthatnátok.. elmondhatnátok a véleményeteket hogy mit gondoltok nem csak erről a részről hanem az egész történetről..:) előre is köszönöm..:) Puszi T.Bells <3

-Mit jelent ez igazgató úr? - túrtam bele fekete hajamba
-Jane.. Ugye nem az álmodról van szó? -kérdezte Harry  már-már suttogva. csendesen bólintottam, hiszen ugyan úgy megijedtem akár csak ő.
 -Ez felettébb furcsa.. -Sétált fel alá  Dumbledore a szobájában s néha aggodalmas pillantással végig mért. -Induljatok -szólalt fel némi  hosszú csend után. -Ha nem tévedek, Mordon professzorral van, órátok biztosan nem örülne, ha elkésnétek. -Elköszönve ki léptünk az ajtón s indultunk Mordon órájára, aki tudtuk így is pipa lesz..
-Nocsak, nocsak, Potter és Holloway. Holloway csak nem megint Diggoryval volt? -kérdezte szemrehányó mosollyal. Nolmáris szemével Draco felé sandítva, akinek a kijelentésre haragos tűz lobbant a szemébe.
-Nem. -válaszoltam maga biztosan - Dumbledore professzorral voltunk én is és Harry is. -Látnotok kellett volna az arcát, ahogyan lehervadt a mosoly az arcáról már ezért is megérte.
-Ha már így felvágták a nyelvét Holloway kisasszony nagy szeretettel várom egy kis büntető munkára -kontrázott megnyalva a száját, amitől az én arcomról fagyott le a mosoly. Levágtam magamat Hermione mellé.
-Na? -kérdezte suttogva
-Majd elmeséltem -suttogtam vissza s a tollammal kezdtem játszani az, hogy az órának vége lett megváltásként hatott rám szinte én voltam az első, aki elhagyta a helyet.
-Jane-Anne -kiáltotta Draco szigorúan, bár de azért én szomorúságot is véltem felfedezni a hangjába.
-Mit szeretnél? -fontam össze a mellem alatt a kezeimet
-Mi van közted és Diggory között?
-Semmi Draco semmi ő szinte a bátyám. -mosolyogtam rá mivel láttam, hogy arca megenyhül.
-Jahne jössz? -kiabálta Ron, aki tőlünk nem messze állt Hermioneval. Átöleltem Dracot aki csak ennyit súgott a fülembe "Jahne?" Nevetve ott hagytam és hozzá csapódtam a barátaimhoz töviről hegyire elmeséltem nekik mindent.
-Hát ezért nem éri meg, hogy nem jöhetsz el megismerni Charlie bátyám meg megnézni a khmm.. tudod mit. -hát igen nem érte volna meg érte az a büntető munka..
-Ja, Ron jut, eszembe én sem tudok menni Rúnaismeretből két oldalas dogát kell írnom bocsi -húzta el a száját Hermione mire Ron átcsapott hisztis kis lánnyá. Rose a lánya és az én fiam Fred mosolyogva bólogat, hiszen ők jól tudják milyen, ha Ron hisztizik.
-Milyen óránk lesz? -kérdeztem elterülve a kanapén
-Átváltozás tan megcsináltátok a leckét? -kérdezte, de meg sem várva a válaszunkat nyújtotta felém a pergamen lapot gyors mozdulatokkal körmöltünk én is és Ron is. Ilyenkor azért elgondolkodtam, hogy mi lenne ha Hermione nem lenne.
Tompa fájdalom.
-jól van? -kérdezte Mcgalagony felém hajolva.
-persze -válaszoltam miközben a fejemet ráztam.
-Elsápadt. Szeretne elmenni a gyengélkedőre Potter úr biztosan elkísérné. -vetett egy pillantást a pad szomszédomra.
-Nem. Jól vagyok -hazudtam, hiszen korán sem voltam jól. Forgott velem az egész világ. -Csak egy picit megszédültem, de rendben vagyok, figyelek- Meg is próbáltam figyelni, de biztos, hogy egy szót sem tudnák felidézni. November ellenére elég jó idő volt.. Hermione javaslatára lementem az udvarra és körül néztem Draco a haverjaival ült egy fa alatt, s amikor meglátott mosolyogva intett, hogy menjek oda..
-Jane -kiabálta majd minden elsötétült..
                                                           *
Nehezen nyitottam ki a szememet s először a fehér fény miatt vissza is csuktam a fejem lüktetett.
-Nézd -hallottam Ron hangját- ébredezik - kinyitottam a szemem s ott találtam magam a gyengélkedőn Harry, Hermione, Ron, Ginny és Draco társaságában.
-Hogy érzed magad? -szorította meg a kezem Ginny
-Mint aki másnapos -mosolyodtam el halványan
-Granger.. léccivel -intett az ajtó felé Draco majd miután Ron és Harry csókot nyomott a homlokomra és a lányokkal távoztak. -Terhes vagy? -támadott le Draco a kérdéssel akkor először láttam tényleg komolynak.
-Dehogy is.. -ültem fel felháborodva -Még is miből..
-Szédülsz.. elájultál.. -masszírozta meg az orrnyergét mire én felé nyújtotam a kezem és magamhoz húztam
Rá mosolyogtam és csókot nyomtam a szájára. Arcvonásai megenyhültek s mély lélegzetvétel után aggódva rám pillantott. -Akkor még is mi történt veled kicsim?
-Semmi.. jól vagyok csak egy kicsit megszédültem..
-Elájultál..
 -Csak stresszes vagyok, nyugodj meg szerelmem. Menj le és egyél valamit, ha még sietsz nekem is fellophatsz valamit -nevettem és csókot nyomtam a szájára. Elment és elnyomott az álom.
Harry-t láttam. Kisbabaként. Egy játék seprűn.  Az apja a fotelben ült Lily pedig úgy figyelte fia minden mozdulatát mintha porcelánból lenne. Átéreztem Lily boldogságát.
Harry egyetlenem ideje lefeküdni cincogta Lily és röptében elkapta fiát Sirius jól elbánt velünk mosolygott és felszedte a leesett díszt. A pálcáját az asztalon hagyta, ahogyan férje is, ami tudtam nem jót jelent. James nyújtózkodott egyet és felmentek a szobába Lily altatót énekelt Harrynek, míg James le nem ment a zaj forrását keresni. Hangos csörömpölés és egy rideg hang, ami ennyit kiált: Adeva Kedavra. Felébredtem. Mellettem az egyik iker szobrozott a mobil telefonommal a kezébe, de a félhomályban meg nem tudtam volna mondani melyik..
-Fred? -próba szerencse gondoltam, de szerencsére felnézett rám a telefonom nyomkodásából és rám mosolygott
-Ne haragudj -kezdte és próbálta le tenni a telefonom, de meg állítottam a kezét végül is nyugodtan. -Csak hallottam, hogy elájultál gondoltam be nézek csak nem akartalak addig zavarni még aza... Na, szóval tudod a pasid -jegyezte meg epésen - itt volt. Furcsa ez a találmány -forgatta a kezébe a telefonom mire felnevettem
-A te világodban biztosan, de az én világomba a nélkül a mai emberek elvesznek -mosolyodtam el, hiszen eddig még nem is gondolkodtam azon, hogy ők nem is ismerik a mobil telefont.
-Apám biztos oda meg vissza lenne érte. Mágikusan rajong a mugli dolgokért -mosolygott - Jól érzed magad?
-Most már igen..
-Ja.. Mordon azt üzeni, hogy akkor holnap hétkor lesz megtartva a büntetőmunkád..
-Na ne.. -temettem a kezembe az arcom -senki nem tudja miért lettem rosszul és még akkor se nézi el a büntetőmunkát?!
-Mordon már nem épp elméjű agyára ment a vadászat..
-Fred.. nálatok milyen italok vannak?
-Ezt hogy érted?
-Hát, amik ki ütnek..
-vajsör az, amit csak egy bizonyos kor után lehet inni, whisky.. ilyesmik.. Miért kérdezed?
-Ja, csak érdekelt..
-ki akarod magad ütni? Vállat vontam..
Másnap reggel, amikor felkeltem egyből ki engedtek a gyengélkedőről és az első dolog, ami eszembe jutott, hogy mennyire nagyon éhes vagyok. Mint az állat szaladtam a nagyterembe ezzel sikeresen felhívva magamra a figyelmet. Tuti, ha olyan lány lettem volna, akit érdekelnek mások véleményei akkor abban a pillanatban elsüllyedtem volna szégyenembe. De nem olyan voltam. Mosolyogva intettem Draconak majd az asztalunkhoz sétáltam és beültem Harry és Hermione közé és neki fogtam enni
-Igaz? -suttogta Seamus alig hallhatóan
-Micsoda? -kérdeztem megdöbbenve
-Hogy terhes vagy..
-De hogy is -vágtuk rá egyszerre Hermioneval
-Amúgy is a Roxfortban van terhesség gátló bűbáj - jelentette be és felállt és megfogta a karom távozni akart, de én még ettem így tisztán emlékszem, amit csak tudtam rá pakoltam egy kenyérre és úgy indultam el Hermioneval. Egész úton szitkozódott, hogy: hogy lehetnek, ilyen gerinctelenek én persze pont leszartam mit gondolnak mások eszegettem a tojásos paradicsomos szendvicsemet
-Újabb álmom volt.. -jelentettem be hosszú csend után, amikor már a hálótermünkben ültünk
-Mi volt benne?
-Harry kisbabaként. Borzalmas aranyosan nevetgélve repkedett egy játékseprűn. Lily azt mondta Sirius vette neki, akiről meséltetek. Majd vitte lefektetni a fiát, James is felállt és felment Lilyvel a pálcájukat az asztalon hagyva. Lily altatót énekelt Harrynek James valami zajt hallott és lement dulakodott valakivel majd a másik fél ki mondta a halálos átkok.. úgy hiszem Vold..
-Ne  mond ki a nevét! -vágott a szavamba Hermione
-Tök mindegy.
-Ez annyira nagyon furcsa nem értem mi közöd lehet Lilyhez..
-Én sem.. Fogalmam sincs. Ronnal beszéltél ma?
-Nem ma még nem.. Nem tudom te hogy vagy vele de engem már nagyon zavar amit leművel..
-Engem is.. szétszakít minket.. Tegnap megmutatták neki a sárkányokat. Nem hiszem el, hogy még ezek után is azt gondolja Harry dobta be a nevét.
-Ez meg a másik ügy, ami nem hagy nyugodni, még ha Harrynek be is dobták a nevét csak egy nevet kellett volna kisorsolnia a Roxfortból..
-Mi van, ha egy másik iskola nevébe dobták be?
-Ezen még nem is gondolkodtam..
-Nem hiszem el valamire előbb gondoltam, mint Hermione Granger úristeeeen -nevettem mire Hermione is felnevetett. Elindultunk órára. Gyógynövénytanra a Hugrabugosokkal mire Her a távolból meg látta Dracoékat.
-Komoly a dolog vele? -mérte végig Dracot aki a kis csürhéje középpontjában állt.
-Azt hiszem -mosolyodtam el halványan -úgy értem tényleg őszintén szeretem..
-Nem azt mondom, hogy megváltozott, de a gyengélkedőn ugye ő vitt fel téged elég kedvesen viselkedett még velem is egy sárvérűvel..
-Csak az a nyomorult Parkinson és Zambini ne lenne mindig vele.. Crak és Monstro vizet se zavar.. -Hermione felnevetett és bementünk Bimba professzor órájára. Az nap Ronnak délelőtt a színét se láttuk. Legközelebb ebédnél találkoztunk vele.
-Na, Ron? Láttad őket? -kérdeztem miközben leültünk elé
-Láttam.. -válaszolta kissé letörve
-És még mindig azt hiszed Harry dobta be a nevét? -kérdezte hűvösen Hermione
-Nem tudom mit higyjek.. egyik felem nem hiszi, el a másik viszont elhiszi..
-És milyenek voltak? -csillogott fel a szemem.
-Nagyok, veszélyesek, és tüzet okádtak..
-Igen pontosan ilyen minden sárkány -forgatta a szemét Hermione..
-A magyar mennydörgő minden sárkánynál a legveszélyesebb.. majdnem elájultam, amikor megláttam bezzeg a bátyám úgy dédelgette mintha egy kiskutya lett volna..Hagrid azt mondta meg akarja mutatni Harrynek..
-De hát az csalás lenne! -csattant fel Hermione
-Örülj neki így legalább biztosak lehetünk benne, hogy az első próba után is lesz egy Harry Potter nevezetű ember az iskolában.. -mosolyogtam mire Her nagyot sóhajtott.. Közösen mentünk fel a klubhelyiségbe Ron végig azon gondolkodott hogyan mondhatná el Harrynek, hogy Hagrid keresi. Mivel az nap nem volt több órám átöltöztem
-Okéé.. meg van a terv. -csapta össze a tenyerét Ron, amikor lementünk hozzá - Hermione oda megy és elmondja, hogy azt mondta nekem Seamus, hogy Deannek azt mondta Parvati hogy Hagrid keresi őt és tádáám
-Mi van? -döbbent le Hermione
-Elmondod, hogy Seamus azt mondta nekem, hogy Deannek mondta Parvati hogy Hargrid keresi őt.
-De hát senki nem mondott semmit.. -értetlenkedett Ginny
-De ezt neki nem kell tudnia. -zárta le a témát Ron.
-Oké. -egyezett bele Her sóhajtva
-De ki tudja, hol van Harry? -nevettem fel kínosan.
-A tóhoz mentek Neville Logbottommal -mosolygott Levender Brown Ronra sokkal tovább, mint kellett volna.
-Kösz Levender -köszönte meg Hermione és elindultunk. Ron és Her persze az egész utat végig veszekedte, és amikor a tó közélbe értünk tényleg megláttuk Harryéket.
-Hány emberen át menjen? -kérdezte türelmetlenül Hermione -Miért nem vagy képes te beszélni vele?
-Mert harakszik..
-Hah.. Ron ez a te dolgod nem az enyém - Nekem már nevethetnékem volt tőlük persze, hogyha elnevettem volna, magam még nagyobb galibát csinálok  Hermione meglátta, hogy Harry feláll ezért megadta magát és Ron felé fordult -Na, jó mit mondjak? -suttogta
-Amit mondtam. Menj. -suttogta vissza Ron Hermione suttogva Harry elé állt
-Ronald azt kéri, mondjam meg neked, hogy Seamustól úgy tudja, hogy -gondolkodott - Deannak azt mondta Parvati, hogy Hagrid keres téged..
-Érdekes -válaszolta Harry epésen -akkor.. mi? -Hermione visszaszaladt Ronhoz
-Mi van?-Kérdezte Ron
-Hogy volt ki mondta kinek?
-Tök mindegy.  Menj -vágott Ron egy grimaszt
-Deannak azt mondta Parvati, hogy. -sóhajtott egyet - Muszály megint végig mondanom? Hagrid keres téged. -Fordult vissza felénk.
-Meg mondhatod Ronaldnak.. -Hermione tett egy nyolcvan fokos fordulatot és elkiáltotta magát
-NEM VAGYOK a BAGLYOTOK! -Majd fogta magát megindult felénk és karon ragadva engem és Ginnyt elindult.
-Micsoda faragatlan tuskó ez a Ron gyerekes és hülye - tombolt Hermione.
-Jane-Anne -kiabált utánunk Cedric -megálltunk így Cedric hamar beért minket - Szia- mosolyodott
el és átölelt - jó neked akkor ma? Mert a húgod azt mondta, hogy ő ma nem ér rá..  -Rá csaptam a homlokomra
-Teljesen ki ment a fejemből persze rá érek, menjünk.. -intettem Ginnyéknek és elindultunk ki az udvarra Draco lépett ki egy fa árnyékából
-Szia, kicsim -mosolygott majd ráérősen csókot nyomott az ajkaimra ezzel is bizonyítva hozzá tartozok nem pedig Cedrichez..
-Hova mentek?
-Csak leülünk ide a padra tanulni -nyugtattam meg.
-Nem tudtam, hogy kérvényt kéne benyújtanom csak azért, hogy hozzá szóljak úgy tudtam Jane szabad ember. -kontrázott Cedric gúnyosan
-Szabad ember, de akkor is az én csajom és tudod, érdekel, hogy mit akar csinálni egy nagyképű sznob a csajommal.
-Na, jó. Most rögtön fejezzétek be mind a ketten Cedriccel csak tanulunk és ennyi. -indultam el a legközelebbi padhoz.  Cedric utánnam jött és lefeküdt a padra fejét az ölembe pihentetve és megzáporoztak minket Cedric haverjai gondolhatjátok mennyit tanultunk. Nem sokkal ez után Harry csörtetett ki az udvarra
-Hé, Potter a bénák bajnoka -nevetett Ced egyik haverja mire egy "megöllek" pillantással jutalmaztam.
-Jane, Cedric.. Van egy perced? -nézett egyenesen Ced szemébe és félre álltak
-Persze..
-Undoító vagy Shmit! -torkoltam le Cedric barátját.
-Mit akart? -kérdeztem mikor visszajött hozzánk
-Trimágus dolog -nézett a haverjaira ezzel azt sugallva, hogy majd később elmondja az egészet. Követtem Harryt a szememmel meg állt Ron előtt és mondott neki valamit.. Tudtam, hogy Hagrid elmondta neki, hogy Ron is látta a sárkányokat.
-Nézzétek, ott van Potter! -kiabálta Zambini
-Ideges vagy Potter? -kérdezte Draco aki a fa tetején ült
-Mit csinál már megint..-suttogtam..
Képzeld fogadtunk apámmal -kezdte Draco - azt mondtam szerintem tíz perc után ki esel -erre Harry is megállt Draco leugrott a fáról és köré gyűltek a csatlósai -Nem hitte el. Ő öt percet tippelt -nevettek fel.
-Senkit nem érdekel, hogy mit gondoltok az apáddal Malfoy. -lökte Meg Harry Dracot - Az apád gonosz és kegyetlen te meg egy féreg vagy. -Ment el Harry.
-Féreg? Én féreg? -húzta elő a pálcáját Draco
-Arról ne is álmodj -kiabálta Rémszem Mordon az ajtóból és patkánnyá változtatta Dracot oda szaladtam. -Adok én neked hátba támadni másokat. Te gerinctelen, alattomos gyáva - a levegőbe fel-le dobálta Dracot  mindenki nevetett és én azt hittem ott halok meg a félelembe
-Mordon professzor! -kiabálta McGalagony
-Sehonnai..
-Mondja mit művel?!
-Tanítok!
-Ez egy diák?
-Én inkább görénynek mondanám -Akkor ott felképeltem volna.. Dracot betette Crak nadrágjába, aki csak annyit kiabált "szedjétek ki" Monstro benyúlt Dracoért. Mordon meg rá kacsintott Harryre a roppant módon élvezte az "elő adást" McGalagony visszaváltoztatta Dracot emberré.
-Ezt elmondom apának -fenyegetőzött Draco
-Fenyegetsz -indult meg Mordon Draco felé, aki kiabálva menekült előle -Még fenyegetsz? Olyanokat mesélhetnék az apádról, hogy még a te zsíros hajad is égnek állna -kiabálta Draco után, aki szerencsésen elszaladt. Utána szaladtam.
-Draco! -kiabáltam- Draco! Draco állj már meg! -Draco lihegve megállt és szinte sírva a karjaimba borult -Ezt megbosszuljuk neki! -ígértem meg majd az ajkaink mély és szenvedélyes csókká forrtak össze

 

3 megjegyzés:

  1. Szia. Egy dolog szembetünt már régebben is, a telefon meg a laptop. Csak annyival van bajom hogy ha az idöt nézzük akk sztem nem fér össze nem tom pontosan mikor játszódik a Harry Potter történet, de olyan 1980-90 körül lehet. Meg hogy hogyan müködhetnek ilyen tárgyak ott hisz feltölteni is kellene. Az hogy Dracoval van együtt az nem rossz de furi, Harryékkel jóban van Dracót meg szereti ez kicsit sántít. Egyépkíént a történeted nagyon tetszik. Remélem nem bántottalak meg ezzel. Siess a kövi résszel:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa..:) Először is köszönöm hogy írtál....:) Harry 80'-ba született szóval itt 94'- 95'-öt írunk akkor meg már volt telefon és laptop azt sosem írtam h apple vagy mittom én milyen márkájú csak azt h laptop..:DD meg hogy telefon ami lehet sima nyomkodós is.. arról meg senki nem beszélt még soha hogy a roxfortban nem lenne áram..:D Jane-Anne meg ismerte Draco azt az oldalát amibe a filmbe talán semmi de a könyvben tesznek halvány utalást a jó oldalát.. "Harryékkel jóba van Dracot meg szereti ez egy kicsit sántít" nem igazán értem az össze függést..:D attól hogy Hermione a legjobb barátja meg Harry attól ő miért ne lehetne szerelmes? amúgy köszönöm..:D ilyen kommentekre szükségem van hogy tudjam valamit jól csinálok e vagy valamit rosszul..:D Köszönöm.:D és ha minden jól megy nem igérek semmit talál vasárnapra fent is lesz..:)

      Törlés
  2. Nekem tetszik a történeted. :) Én Draco fan vagyok úgyhogy... :D Remélem sietsz a kövivel. :)

    VálaszTörlés