2014. június 17., kedd

Átalakítás!!

Sziasztok:) Nagyon nagyon sajnálom h nem hozok mostanában részt de nem igazán vagyok biztos magamban:) Sokan írták h valahogy nem jött át a történet.. hát az átalakítás erről szól nem fogok változtatni a történet lényegén csak az írásán próbálok jobban megfogalmazott igényesebb történetet ki adni a kezemből és remélem sikerülni fog..:)
Addig is megtennétek, hogy ki fejtitek a véleményeteket a blogról? léccives.. hát.. ennyi lenne csak gondoltam szólok hogy élek meg minden rendben..:DDD csak átírom és majd jelentkezem addig is szijaasztok imádlak titeket<3

2 megjegyzés:

  1. Oszinten mondom h elosszor azt hittem eleg gagyi lesz a blog de miutan elolvastam az elso resz beleszerettem*---* mostmar alig tudom letenni a telomat mert folyton ezt olvasomxdd

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm..:) igyekszem írni..:DD nem sokat változtatok rajta tényleg csak más mondat kicsit más fogalmazás lesz olyan rész amit át se írok.. remeélem akkor is tetszeni fog <3

    VálaszTörlés