2014. február 2., vasárnap

1. évad 5. rész ~ Olyan gyerekes vagy..

Heartkiller

Az arcomon perverz mosoly terült szét mikor rá pillantottam szerelmem félmeztelen testére, ami sikeresen fel idézte a tegnap este történt dolgokat.
-Miért nem alszol? -kérdezte bár szemeit nem nyitotta ki.
-Hihetetlen, hogy csak úgy ki zavartál mindenkit. -néztem körbe csodálattal az üres hálótermen. Félig felült és megsimította az arcomat. -Mit fognak szólni a szüleid, hogy megrontottam a picike fiukat? -Néztem bele mélyen szürkéskék pupilláiba majd újra mosolyra húztam a számat. Felnevetett s eltűnt a fürdőszoba homályában.
                                                                  *

Nesztelenül osontam fel a Griffendél toronyba remélve, hogy senki nem kap rajta.
-Lárifári -suttogtam a falon lógó festménynek a jelszót.
-Miért nem szóltál, hogy benevezel?- Harsogta vörös barátom erős dühvel a hangjában.
-Talán mert nem neveztem be. - sóhajtotta fáradt hangon a pápaszemes barátom.
- Akkor legalább azt mond el hogyan csináltad. A láthatatlanná tévő köpennyel? Mert tudod az alatt ketten is elfértünk volna.
-Ron.- Harry türelme erősen fogytában volt - Hidd már el, hogy nem én dobtam be a nevem miért tettem volna?
-A haverod vagyok, nekem elmondhatod..
-NEM ÉN DOBTAM BE A NEVEM. -Ordította magából kikelve.
Persze, Értem én -mosolyodott el a legnagyobb nyugalommal a hangjában  Ron - Majd ha el akarod mondani, elmondod -Egy bika lendületével indult meg felém s átgázolva rajtam hagyta el a klubbhelyiséget
-Ez még is mi a franc volt? - Néztem a dühös vörös után megindulva befelé.
-Jane.. Te hol voltál?
-Nem érdekes. megyünk reggelizni? -Karoltam belé s elterelve a gondolatát vonszoltam lefelé a nagyterembe. Leültem a szokásos helyemre és átkarolva két legjobb barátnőmet fogtam neki a reggelinek. A bogyós felfújt minden falatja maga volt a mennyország boldog voltam. Rég éreztem már ezt. Az-az egy hónap, amit e kastély falai között megéltem nem volt több mint egy parányi boldogság itt mindent megtaláltam, amit 15 éve keresek. Igaz barátokat. Szerelmet. A boldogságot. S bár a húgommal lévő kapcsolatom romlott nem igazán izgatott. Olyan lány lett, amiket mindig is utáltam. Díva. Amilyen társaságtól mindig is óvtam.  olyan 5 éves lehetett, amikor először kifestette a száját. Persze akkor még mindenki édesnek s cukinak gondolta. Most kis taknyos 14 éves fejjel csókolózott.. Úgy emlékszem mintha tegnap lett volna. A boldogságom semmivé foszlik, a düh visszavisz a jelenbe. Felpattanok s a hollóhátas fiú felé veszem az irányt, lendületes kézmozdulattal rántom el  a húgom mellől s veszem szemügyre a fiút. Idősebb nálunk 17 éves forma lehet. a dühtől éppen csak annyit bírok kipréselni , hogy takarodjon, a húgomtól a húgom sikítozik, én még mindig a fiú grabancát fogom. Draco oda jön és elhúz onnan.
-Draco engedj már el.. -húztam ki a kezeimet a szöszi szorításából.
-Mi a baj? -nyomta a homlokát a homlokomhoz.
-Idősebb a húgomnál.. nem neki való.
- ő   Roger Davies. A Hollóhátasok csapatkapitánya
-Szálljon le a húgomról. -jelentettem ki ellenmondást nem tűrő hangon . Sípoltak. -Milyen óránk lesz?
-legendás lények gondozása -fintorgott . Ő és a barátai soha sem szerették Hagridot. Hagrid az iskola vadőre volt.. nagyon sokan szerették.. de főleg Harryék. Harrynek egyik legjobb barátja lett. Én is megkedveltem.
-Hagrid! Ő Jane. Jane ő a mi vadőrünk Hagrid. -mutatott be Harry Hagrdnak
-Szia -mosolyogtam
-Szia -nyújtotta óriási kezét egy kézfogásra. Harry barátja az én barátom is.
Mint az első találkozásunknál piroskás arca akkor is fénylett mikor Dracoval oda értünk az órára.
Nézzétek! -biccentett Draco Harry felé - Most kérjetek tőle autógrammot, mert akik meghaltak azok nem tudnak írni -szónokolt fennhangon mire Crak és Monstro mintha csak kötelességük lenne hahotáztak - tíz percig sem bírod Potter. -mosolygott ravaszon
-Draco állj le.. - Közöltem hidegen majd arrébb álltam tőle s bár nagyon a nyelve hegyén volt még valami meg érkezett Hagrid 
-És most -közölte szórakozottan - Megsétáltatjuk a szurcsókokat.- A szurcsókok undorító kis teremtények a farkuk tüzet lővel ki és majdnem 2 méteres bestiák.
-És még is hova kössem a pórázt "tanárúr" -nyögte a szavakat Malfoy undorodva - A tükéjére, a tüzes farkára? Esetleg a szívókorongjára?
-Középen a testére. 
-Beszéltél Ronnal? -Csapódtam Hermione mellé, aki éppen az ő szurcsókjával vívódott s a hangom hallatára  hátra esett.
-Hahh.. Jane.. Ne ilyezgess..
-Bocsi -nyújtottam a kezemet nevetve
-Igen beszéltem vele. -porolta le magát.
-És mit mondott?
-Jane. Ron féltékeny. -szünetet tartott majd értetlen fejemet látva folytatta. -Ron szegény.. Harry gazdag.. Ron Harry árnyékában érzi magát..
-Ez hülyeség..
-Nekem mondod?!
-Oké.. Oké -Hallottuk távolról Hagrid hangját s akkor észleltünk rá, hogy a tiltott rengeteg előtt járunk -Az órának vége.. Ron, Harry, Hermione és Jane meg tennétek, hogy egy kicsit maradnátok?
-Bocs Hagrid én nem tudok.. -köszönt el Ron és Seamussal tovább állt. Draco mellém lépett.
-Indulunk?
-Menj csak.. én még maradok -Közöltem szárazan. Beléptünk Hagrid kis faházába nem igazán nagy még is borzasztóan otthonos, nyugalmas és biztonságot sugároz
-Szóval.. Harry indult a Trimágus tusán he? Te lettél az iskola bajnoka
-Csak az egyik bajnoka -javított gyorsan Harry. Hagrid bogárfekete szeme aggodalmat sugallt
-Tényleg fogalmad sincs ki dobta be a nevedet?
-El hiszed, hogy nem én dobtam be a nevem?-csillant fel Harry szeme.
-Hát persze.. nem lennél olyan.. Ezzel szinte megírtad volna a végrendeleted.
-Köszi Hagrid ez megnyugtatott -vakarta meg a tarkóját. Ki léptünk a kunyhóból, s amíg Harry és Hermione úgy döntött sétál egyet én dúdolva mentem fel a toronyba. Elővettem a laptopom s lefeküdtem az ágyra tervezgettem az új dalt.
-Mit csinálsz? -Kérdezte Parvati Patil aki észre se vettem egy ideje a fejem felett állhatott Hermione, Ginny és Parvati ikertestvére is ott volt.
-Igaz, hogy szépen énekelsz? -kérdezte
-Honnan veszed?
-Sky...
-Hát..
-Na, mutasd - bíztatott Ginny és Parvati
-Na, jó... - Bekapcsoltam a dalt, amin éppen dolgozok majd elkezdtem.
-Eighteen wheeler, stone cold killer hit it and quit her Ba-By (...) 
-Úristen ez borzasztóan jó. -csillogott Harmione szeme.

                                                                                     *
-Itt vannak a baglyok -mutatott a bejárat felé Nevielle a reggeli közben.
-Na, ne mond Nevielle mi mind megvakultunk-vetette oda keserűen Katie Bell. Megjött Harry baglya is, amivel nem régiben a levelet küldtem apának. Egyenesen az én asztalomnál állt meg s letett elém egy nagy csomagot. Kibontottam a csomag nem tartalmazott sok mindent viszont egy valamit igen, ami szíven ütött egy kép rólam és Logen-ről. Logen amolyan álom pasi.. Ő az a pasi akiért mindenki odavan a suli legmenőbb sráca csapatkapitány és él tanuló. A mugli származásúak mind tudják, miről beszélek a tini filmek főszreplő pasijáról. Bár kedves és igazán jó fej srác volt soha sem szerettem. Ez inkább ilyen érdek kapcsolat volt, hogy feljebb törjek végül is én menő voltam ő menő volt. tökéletes pár voltunk. a levél tartalma már azért jobban lekötött.

Drága egyetlen Jane-Annem azt hittem már elfelejtettél minek..Nagyon jól vagyunk s remélem ti is jól vagytok, Hiányzotok a barátaitoknak. Remélem, nem sokára találkozunk, ölel és puszil titeket anya és apa.
Rövidke levél volt és volt benne egy kis titokzatosság. Nem érettem.
-Jane.. Jane.. JANE-ANNE -szolítgatott Harry
-úú bocsi Harry mit szeretnél?
-gyere, menjünk órára -húzott fel a helyemről és akkor vettem észre, hogy más csak ketten vagyunk a helyiségbe. Bájitaltan a mardekárosokal szuper..
-Nézd, Potter tetszik a kitűzőm? -emelte el talárját magától Draco amin ez virított " Hajrá Cedric" elmosolyodtam, de a mosolyom egyből lehervadt az arcomról ugyan is a kitűzőn most más állt. " Potter a bénák bajnoka" Közelebb lépetem hozzá és letéptem a talárjáról
-Akarod, hogy a múltkori megismétlődjön? -búgtam a fülébe mire bologatott -Akkor mond nekik, hogy vegyék le és dobják a kukába -löktem el magamtól s beléptem a terembe. Nem sokára Piton is megjelent s kezdetét vette az óra.
Kopp Kopp. Ki nyílt az ajtó és Colin jelent meg.
-Cs..Csókolom az igazgató hívatja Harryt..
-Hát nem tudom, hogy elengedhetem-e..
-Elengedheti.. Jegyzetelek neki.. -szólaltam meg.
-Holloway megengedtem, hogy beszéljen? Nem. Öt pont a griffendéltől. -Hát én megpróbáltam. -Nem bánom menjen csak a bajnok -mondta gúnyosan. Harry és Colin ki lépett az ajtón. A bájitaltan olyan, mint a mugli városokba a matek unalmas és undorító. Ráadásul örökké valóságnak tűnik. Soha nem gondoltam, hogy egyszer annyira fogok örülni annak amikor Piton végre megszólalt. Elmehetnek kirohantam s egyből a nagyterem felé vettem az irányt. Bementem majd a kisajtóhoz osontam ahol múltkoriban a bajnokok távoztak s jól hittem bárhol felismertem volna Cedric csengő hangját.
-Holloway maga mit keres itt? -rezzentem össze az érdes hang hallatán.

Borzasztóan sajnálom hogy ennyit késett a rész de remélem elnyeri tetszéseteket..:) <3 T.Bells

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, kíváncsi vagyok, ki szólította meg. Remélem hamar lesz folytatás! :)

    VálaszTörlés