2013. november 7., csütörtök

Prologue






Becsaptak. Hazudtak. És  ha nem is véglegesen de eljátszották a bizalmam.
Borongós nyári napra ébredtünk már akkor tudtam ez a nap más lesz... Fáradtan, sóhajtozva foglaltam helyet kis négyszemélyes asztalunkhoz. Az asztalnál apám mosolygós arca fogadott ami kicsit szebbé tette a reggelemet. Kérdeztem mitől van ilyen jó kedve de csak vállat vont és meg várta Skyleréket.
-Jane - Anne, Sky -kezdte rekedtes hangján - soha egy szót sem beszéltem arról, hol tanultam iskolába - Bólintottunk - A Roxfort Boszorkány - és Varázslóképzőbe tanultam tizenegy éves koromtól - mosolygott de ki jelentését néma csend fogadta. Kis hatásszünet után felnevettem
-Persze apa én meg össze fogok jönni Niall Horannal - Akkor körülbelül ugyan annyi esélyt láttam a kettőre.
-Nyisd ki! - nyomott a kezembe egy levelet komor arc ki fejezéssel. Ki nyitottam és hangosan felolvastam

                                               Tisztelt Jane-Anne Holloway 

Örömmel értesítjük, hogy felvételt nyert a ROXFORT Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába. Mellékelten megküldjük a szükséges tankönyvek és felszerelési tárgyak listáját. A tanév szeptember 1-jén kezdődik. Legkésőbb július 31-éig küldjön baglyot nekünk.

Tisztelettel:
Minerva McGalagony
igazgatóhelyettes


-Mia.. -dobtam el magamtól 
-Jane -Anne! Boszorkányok vagytok!   

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Egy fanfic elkezdéséhez és publikálásához nagy bátorság kell, és ezért le a kalappal előtted, viszont szeretnék neked tanácsolni valamit: (sürgősen) szerezz egy bétát. Először is a mugli angolul muggle - ezt rögtön kiszúrtam - másodszor elég nagy bajok vannak a központozással és a helyesírással a történetben (főleg az igekötők egybe- és különírásával).
    Ezek olyan dolgok, amiket egy jó béta rögtön észrevesz és kijavít neked, ezáltal te is fejlődsz, és az olvasóid is egy magasabb színvonalú írást kapnak :)

    Minden jót

    Orlissa

    VálaszTörlés